lördag 27 mars 2010

då var den klar då!




ja visst!
det var så himla mycket svårare att kavla SPn än jag trodde! kanske att de vart nå knas när jag gjorde den för det borde inte vara så svårt! för det första så fastnade den i bordet, och då hade jag på mer och mer florsocker som rekomenderat! tillslut så lyckade jag kavla ut den dock väldigt tjock och skulle få på den på tårtan men den sprack och hade sig.





dock så vart de någorlunda ändå och jag orkade inte börja om så jag satte mig och lagade och donade med hålen som blitt! med lite hjälp av olja så fick jag den mer sammarbetsvillig och fick till det ganska bra trotts allt!!










sen garnerade jag som nu ser på bilden med SPn också och tänkte mig att det skulle se ut som ett paket eftersom tårtan är min present till min syster!;) sen om det ser ut som det är en annan sak;) men jag är nöjd för att vara första gången!:D
så såg den ut innan den vart dekorerad!

färdig dekorerad!!:)













1 kommentar:

  1. Wow vilken tårta!! Då vet jag vem som får göra dem till mig oxå. Vad du är duktig Sandra!! Kramar från svärmor!

    SvaraRadera